Get in line! (or I'll punch you in the face)

Jag är glad ^^. Pappa var så snäll och hjälpte mamma imorse med att boka boendet till High Chaparral i sommar. Det är helt crazy med bokningen till den helgen vi ska dit, sista helgen i juni. Bokningen öppnade 10.00 idag och linedansarna samt de som ska tävla i Ranch Horse Classic (det är samma helg) slänger sig på telefonerna 09.59.59, typ. Och så tutar det naturligtvis upptaget, så det är bara att lägga på och trycka på återuppringning. Så kan man få hålla på i ett antal timmar (!) innan man kommer fram. Fast i år hade de tydligen skaffat telefonkö, på tiden!

Samtidigt håller man då på med internetbokningen och försöker få något där. Och det var där pappa lyckades fixa en fyrbäddslägenhet till mig och mamma, 26-28 juni 2009. Challe och hans gäng fick en Guldbystuga, lyckostar! Det är de som ryker först, de är sjukt eftertraktade. Mamma och jag har bott i en stuga två år av fem, och det betraktas nog som lyx xD

Nu tycker ni som läser att vi linedansare är helgalna, som sitter i telefonkö i timmar bara för att få boende på Chappen en viss helg! Men alla aktiviteter/sporter har väl sina speciella tider varje år? Ett evenemang som är det största? För oss linedansare är det High Chaparral, sista helgen i juni. (Och Swedish Open i linedance, men det har jag aldrig varit på så det ignorerar jag just nu xD) Chappen = kärlek.


Ska vi ha kul eller ska vi ha kul?!

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0