Strasbourg, here we come! (In little less than a month...)



Den 4-7 februari åker klass SP2D till Strasbourg. Det ska bli så enormt kul, jag började längta redan innan jullovet! Vi ska gå på Euroscola (leka EU, typ) med en massa andra ungdomar från olika länder. På kvällarna blir det väl partyparty skulle jag tro, och vi ska supa Hannes full xD Inte någon särskilt svår uppgift, om jag får säga min mening ^^

Och vet ni vad det bästa är? EU betalar resan (buss) + hotell, så det kostar oss inte en spänn förutom lunch, middag och, hrm, kvällsaktiviteter xD

Sade jag att det ska bli enormt kul? :D

Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Challe

Köpa souvernirer? (A .

2009-01-11 @ 23:08:41
URL: http://www.lostinline.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0