TT


Taylor Lautner, A.K.A. Jacob Black

*hyperventilerar, andas, dreglar, andas, svimmar*
Jaja, han är 92:a. (ett år yngre än mig, ett år yngre än mig...) Men han har en kropp sänd från gudarna och han kommer gå runt utan tröja i typ halva New Moon. Mkay. Enligt min åsikt finns det fem team; Team Edward, Team Jacob, Team Switzerland, Team Robert och Team Taylor. Jag är, som jag har nämnt innan, obrottsligt lojal mot Team Edward. Men jag är definitivt en Team Taylor! Folk måste lära sig att skilja på Team Edward/Team Robert och Team Jacob/Team Taylor. Get it?

Se videon där han flexar musklerna här!

Nur har jag varit så extremt nördig så nu får ni en bild till på honom, bara för att han är så söt ^^



Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Julia

oh jävlar, något het kille dedär :3

2009-01-21 @ 22:47:51
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0