Olydiga Z

Återigen, förlåt för kass uppdatering igår. Ska försöka bättra mig idag!

Pappa gav mig stränga order att släcka lampan och sova klockan ett inatt (jag har börjat vända på dygnet och det tycker päronen INTE om), men jag var såklart olydig och låg och läste Ljudet Av Ditt Hjärta i skenet från ficklampan till klockan två. Ger det ett hum om hur bra den är? ^^ Man varken vill eller kan släppa den innan man har läst ut den! Love <3



Men jag blev så fruktansvärt irriterad på Jacob! Någon annan som blev det när de läste den här boken?

// Z

Hit me baby!
Postat av: malle

fruktansvärt irreterad. men jag lovar, allt blir bättre i Breaking Dawn. =)

btw, du bode läsa dom på engelska, så mycket försvinner i översättningen.

ha det så kul med läsningen!

Team Edward

2009-01-03 @ 15:14:58
URL: http://mallenalle.blogg.se/
Postat av: Micke

Va med och tävla om Spotify i min blogg? ;D

2009-01-03 @ 15:15:38
URL: http://Tafsa.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0