No more room for me inside your mind

Sorry för att det inte har varit någon uppdatering tidigare idag, men jag har bara mått så dåligt och känt mig som en disktrasa. Nu har jag dock fått mat i mig och mår lite bättre.
Är hemma från landet, fast jag skulle varit där tills söndag kväll. Helt ärligt så orkar jag inte berätta varför, men det är inget allvarligt. Bara lite family stuff.

Har precis ätit typ världens möraste och godaste biff till middag och nu sitter jag och knaprar på Dark Milk Chocolate; mörk choklad utanpå och mjölkchoklad inuti. Ibland är livet bra rättvist ^^.

Sträckläste När Jag Hör Din Röst inatt, mellan halv tolv och halv fyra. Sååå bra! Har börjat på den trejde nu. Iiih den är så underbar ^^


Som Patrice så vist säger: 'Han är snygg till och med i boken!'

With love,
Zambina


Hit me baby!
Postat av: Amanda

Dom böckerna går ju inte att lägga ifrånsig när man väl har börjat. Har också sträckläst en hel natt :)

2009-01-06 @ 17:14:49
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0