Jag har inte ens läst boken, men...



I vanliga fall brukar jag inte ha så mycket till övers för svensk film, men I Taket Lyser Stjärnorna har jag bara hört gott om och jag funderar allvarligt på att se den. Den verkar väldigt bra om man bara ser till trailern i alla fall, ett gott tecken tycker jag =)

Någon som redan har hunnit se den på bio? Vad tyckte ni om den? Sevärd?

// Z

Hit me baby!
Postat av: Jasmine

Jag har inte sätt "I Taket Lyser Stjärnorna" men jag har läst boken och det är riktgit bra så jag tycker helt klart du ska läsa den och se filmen. Jag ska själv ta och se filmen.

2009-01-31 @ 23:34:30
URL: http://idleblond.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0