Gäsp - NOT

Jag är inte ett dugg sömnig. Det borde jag kanske inte vara heller. Är datorspeedad, för mycket tid framför skärmen. Ovanligt! :O
Har kollat på Spirited Away och Min Granne Totoro. Och utan att mena något illa så måste jag säga att jag tycker synd om dem som aldrig har sett Hayao Miyazakis filmer. Tyvärr är det alldeles för många som faller under den kategorin. Jag kanske ska göra det till mitt livsverk att se till att alla har sett åtminstone en av hans filmer?
Eller inte ;) Chrissy, du behöver inte döda mig ^^.

Nu ska jag gå och ta en pepparkaka eller två. Sedan ska jag läsa När Jag Hör Din Röst.

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0