Ever tried to swallow razor blades?

Ber ödmjukast om ursäkt för oaktiviteten på bloggen senaste dagarna. Men jag har legat däckad i halsfluss sedan natten mellan lördag och söndag, och inte ens haft tillräckligt mycket kraft för att sträcka mig trettio centimeter och ta vattenglaset på nattduksbordet. Så, som ni kan förstå, har bloggandet inte varit min högsta prioritet xD



Jag borde säga att söndagen var värst, för det var då jag hade som mest feber. Men det var faktiskt bra på ett sätt, för febern gjorde mig så numb att jag knappt uppfattade hur jävligt ont jag hade i halsen. Men igår, när febern tillät sig att gå ner lite så låg jag med vilje och dreglade på kudden, bara för att jag inte ville svälja. Ja, kanske lite eww, men det kändes som jag hade rakblad i halsen. Allting brände, vad jag än åt.

Idag mår jag mycket bättre. Feber gone, huvudvärk gone, halsont lite bättre. Dock inte bra. Blir ingen skola imorgon heller. Bra att jag missar mina två första Tala & Framträda-lektioner... bäh.

Hosthost!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0