Day 1

Japp, så har man avverkat första skoldagen för terminen då. Började med att ditcha matten och ta mig en sovmorgon, he he he... hrm. På geografin lekte vi bara, så jag hade kunnat skippa det också :P Men men. Efter lunchen gick the gang till E-House och fikade för att fira våra 92-boys, Hogge och Koffe, som båda fyllde 17 år igår. Grattis sötisar :D


Två 92:or födda på samma dag, och går i samma 91:or-klass. Vad är oddsen?

Efter EH stack killarna till GC (naturligtvis, våra nerds...), Mika gick till sin lektion och jag och Coco gick till H&M och shoppade lite. Ni får nog se vad jag köpte imorgon, tror jag ska ha en av tröjorna på mig då.

With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: judithgrahnsåklart:)

hej, jag har frågestund just nu, ställ frågor till mig! & jag vet att alla har de just därför tänkte jag ha de nu ;)

2009-01-08 @ 17:27:34
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0