Bank & Smink

Var på banken idag med mamma. Vi kom dit och tog en kölapp med nummer 672, och just då var det 650 som betjänades. Blää, vänta. Mamma gick tillbaka till kontoret och väntade där, men jag hittade Chrissy och hennes kusin inne på banken och stannade kvar. Ringde mamma när det närmade sig vår tur. Vi skulle fixa mitt Maestrocard (ja, Maestrocard, inte Mastercard. Jag är inte 18 än, dudes ^^) och det ska anlända i början av nästa vecka. Trevligt trevligt :D

När vi var klara på banken gick jag och använde mitt presentkort på Make Up Store:


Rouge 'Sugar Muffin', 155:-
Puder 'Cameo',
249:-
Läppstift 'China Red',
159:-


Så fina förpackningar! Och jag Ä-L-S-K-A-R läppstiftet <3

With love,
Zambina


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0