You gotta get high before you taste the lows

Yew på er! Kom inte hem förrän åtta idag, satt och pluggade geografi och kinesiska på stadsbiblioteket :P Visste att jag inte skulle få något gjort om jag gick hem, då skulle datorn få min fulla uppmärksamhet. Sorgligt men sant. Så det blev plugg och sen var jag och fikade med Jack innan han skulle på sin fäktning =)

Imorgon är det geografiredovisning, jag har glömt vad jag ska säga xD Får leta upp det i mailarkivet, det ska finnas där nånstans... hehe. Annars är jag majorly screwed.



Blev ingen dagens outfit-bilder idag eftersom jag kom hem så sent, men den här bilden som jag tog imorse representerar det rätt bra. All black förutom en turkos scarf, och så nitbältet på det ^^

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0