Yeah, jag äger!



Shoo people, är hemma på lunch nu. Är helt okej väder idag; mulet men ändå ganska ljust, 6 minusgrader, så gott som vindstilla och ett stilla snöfall med stora flingor. Härligt ^^

Har haft privat skidlektion idag, pappa har tjatat om det i flera år och nu äntligen gick jag med på det, eller ja, jag kände att jag faktiskt ville det. Min lärare var en jättetrevlig kille som hette Aron, vi pratade om allt möjligt och han lärde mig att göra större och inte så tvära svängar, att böja ordentligt på knäna i svängarna och att gå in med knäna och höfterna när jag svänger. Han kallade det för discodans-höfter, typ xD Han var värsta glad för att jag fattade och lärde mig allt så snabbt ^^. Ska förmodligen ha lektion med honom på fredag igen.

Nu vill pappa ha datorn för att kolla sina mejl :P

With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: Sara

SV: Åh, tack än en gång för din kloka kommentar!

2009-02-18 @ 16:09:53
URL: http://novembersara.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0