THANK GOD IT'S FRIDAY!

Haha, idag har det faktiskt inte blivit så mycket skola för min del. Började ju med geografiprovet, det gick... sådär. Kom inte på mer än två fördelar och en nackdel på sista frågan om internationalisering, men jag håller tummarna för ett VG. Det kan väl ni också göra, så blir jag glad =)

Sedan var det historia, men på den lektionen var vi bara i typ 15-20 minuter och fick lite information om arbetena/hemtentorna vi ska göra nu, sedan fick vi gå. Och här är grejen jag var så glad för: Mitt arbete får handla om grekisk mytologi! :D Nu kanske det är svårt för vissa att förstå varför jag blev så glad över det, men jag fullkomligt älskar grekisk mytologi! Den ligger på andra plats, efter nordisk och före egyptisk. Jag vet att i alla fall Chrissy kommer förstå min entusiasm. She'd better, annars kan hon glömma filmkvällen... xD

Sedan var det iväg till Polhem för min del, det skulle komma kineser dit och jag, Anna, Simon, Anni och Vendela skulle vara där och snacka kinesiska med dem xD Men tydligen hade läraren (och rektorn!) tagit fel på datumet, det var nästa fredag de skulle komma! När vi väl kom underfund med det (varken läraren eller rektorn var ju där, så Anna fick logga in på sin mejl och kolla) så var det för sent att gå till engelskan, och jag hade ändå sagt till min engelskalärare att jag inte skulle komma. Franskan orkade jag inte gå på, vi skulle ändå bara kolla på film. Så jag gick med Simon och Anni till Västertull och tog bussen hem ^^




Ikväll ska tidspessimisten och tidsoptimisten, A.K.A. Åzie & Chrissy, A.K.A. gottegrisarna, ha filmkväll. Och idag ska hon se en Miyazakifilm, MOHAHAHA! :D Det får bli hennes 18-årspresent till mig ;D


Får jag min vilja igenom blir det Det Levande Slottet ^^

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0