Strasbourg, del 4 - Lördagen

Fortsättning på detta inlägget.


Lördagen

Lördag = hemfärd =( Jag och Claudia hade väl fått ungefär tre timmars sömn den natten, och till råga på allt så ringde inte väckarklockan så vi vaknade en kvart innan bussen skulle gå. Panik! Tur att vi hade packat natten innan :P Men vi hade gårdagens makeup på oss och det fanns inte tid att duscha eller borsta tänderna, knappt att gå på toa. Vi slängde på oss kläderna, proppade ner det sista i väskorna och skyndade iväg till bussen som gick 07:00.

Fram till ca 10:00 var det absolut knäpptyst i bussen, för alla sov/halvsov. Jag vandrade konstant mellan sömn och vaket tillstånd, och min hjärna var en enda röra. Ett flertag gånger glömde jag bort vart jag var, att jag hade Hannes bredvid mig och att jag kanske borde sätta ner väskan på golvet istället för att ha den i knät. Vid halv elva gick busschaffören ut i högtalarna och sade att han skulle stanna för lunch vid tolv, och då väckte han ändå vissa :P


Hannes flyttade sig till Koffe för att kolla på filmer på hans iPod så då fick jag två säten för mig själv ^^


Japp, såhär fräsch var man :P


Och Coco var lika snygg som vanligt ;D


Vi besökte koncentrationslägret Bergen-Belsen, dock var i alla fall inte jag så jättepepp på det. Jag ville bara hem och sova i min egen säng och skita på min egen toalett, som Koffe sade xD


Book Of Remembrance


Väldigt deprimerande väder. Dock hade det nog känts lite fel om det hade varit strålande solsken :P


Claudia <3


Vår guide berättar om massgravarna


Regn, regn...


"Här vilar 1000 döda"


Minnesmärke till Margot och Anne Frank, som dog här


Jack sade "Jag önskar att mina ögon var en kamera" så jag tog en bild på det han tittade på ^^


Båten mellan Tyskland och Danmark, då måste man köpa Toblerone :D


Den här otroligt smickrande bilden får avsluta. Har gårdagens smink och smutsigt hår, ha förstående xD

WE HAD A FUCKING WONDERFUL TIME <33

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0