Strasbourg, del 1 - Onsdagen

Japp, här kommer Strasbourg i bilder och text. Resan var helt fucking underbar, kan jag ju börja med att säga ^^ Kommer nog dela upp bilderna på ett par inlägg, annars blir det megalånga inlägg som ingen pallar läsa, och det vill vi ju inte ha :P

Så, here we go Strasbourg!

Onsdagen


Håkan is the best! Bussen avgick 18.00 från Lunds Central och beräknades vara framme morgonen därpå, vilket innebar att vi skulle köra hela natten. Greeejt.


Håkan gav oss 3-4 såna här stora påsar med godis som skickades runt i hela bussen ^^ Sade jag att han är bäst?


Mycket godare färdkost än min kalla och äckliga pasta, det säger jag bara :P


Claudia fick barnasinnet åter på båten mellan Danmark och Tyskland. Senare fastnade Jack i samma rutschkana, han sa att han hade för breda axlar xD


Malins nacke, Johanna & Elin I med den vrickade foten på båten =)


På båten åts det kvällsmat, lyssnades på musik, dracks öl och chillades ^^ Coco och Koffe på bilden


Och allas våran Jack ville fota sin raggarsträng och en öl ^^

Blev inga fler foton på onsdagen, men vi gjorde ett stopp strax innan midnatt på ett ställe där man kunde borsta tänderna, gå på toa, ta ut linserna och så. Vid midnatt körde vi igen och vid ett var det tyst och mörkt i bussen. Så mycket sömn fick jag ju inte precis. Jag var visserligen en av de lyckliga som hade två säten för mig själv, så jag kunde åtminstone ligga ner, men det var ju omöjligt att hitta en bekväm ställning :P Så jag sov kanske sammanlagt en timme under natten, spritt över en lång period.

Torsdagen kommer i nästa Strasbourg-inlägg!

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0