Soldyrkare


Snögubben högst upp i Gustav-backen

Underbart väder idag! Lite kallt kanske, minus 10 och lite mer vind än man kunde önska, men himlen är klarblå ^^ Är hemma på lunch nu, ska väl sticka ut snart igen skulle jag tro. Måste köpa ett par nya skidvantar, de jag har nu är för små så jag fryser som fan om fingrarna :P

Har bara åkt i Gustav, Kalle och Oskar nu på förmiddagen, vet inte riktigt var jag ska bli av på eftermiddagen. Känns lite dumt att fortsätta åka i dem hela resten av dagen, men jag älskar verkligen Kalle. Jag kan åka den hur många gånger som helst! Och far som en oljad blixt gör jag xD Citerat Musse Pigg: "Det SKA gå fort, annars är det väl inget kul!"

Åkte med iPod både igår eftermiddag och nu på förmiddagen idag. Rätt cool känsla att susa nerför backarna med Ghost Division i öronen ;D Och så blir det inte så tråkigt i de superlånga liftköerna heller.

Och jag avskyr fortfarande ankarliftar. Särskilt mittenliften på den trefiliga ankarliften Orren vid Gustavbacken. Hatar. HatarHatarHatar.

Eating ballerinakex
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0