Packa pappa Pekkas kappsäck

Idag har det packats lite till och från i det jönssonska hemmet. Pappa packar ju sitt imorgon innan vi åker, det fixar ju inte riktigt jag :P Min packlista ser ut såhär:



Eller ja, jag ska inte ha med mig exakt allt det, för det är en packlista som ska fungera på alla resor, så där står badkläder och lite annat jag inte behöver. Men kolla bara på hur mycket som ska vara i Necessären/BeautyBoxen! Fan vad jag känner mig ytlig nu xD



Vi kör vid lunch imorgon, bilfärd i 5 timmar och sen övernattar vi i Säffle som vanligt. På söndagen blir det ytterligare 5 timmar i bilen och sen är vi framme :D Kommer blogga där uppifrån också, vi tar med oss laptopen och det mobila bredbandet som brukar vara i Ankhult (vårt sommarställe).

Ciaociao!
// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0