När jag hör ordet Säffle tänker jag alltid på våfflor

Shoo, howdy och hejsan hoppsan galoppsan på er! Mitt mobila bredband klarar inte av att ladda upp bilder här idag så det får bli ett obildat inlägg (höhö). Sitter på hotellrummet i Säffle och käkat godis, pappa tittar på Wild Kids på en störig TV och sen ska vi (eller jag) kanske kolla på Melodifestivalen, Mums-Mums Zelmerlöw är ju med ;D

Vi stack vid 13.00 och tog en paus vid 15.00, sen körde vi hela vägen upp till Säffle i ett svep, och var framme ca 18.30. Ända nerifrån hemorten och upp till Göteborg var himlen klarblå och det fanns inte ett moln så långt ögonen bakom solglajjorna kunde nå. Härligt :D När vi hade kört förbi Gbg och närmade oss Trollhättan dök det upp ett par molnstrimmor, men de höll sig på den västra horisonten och gjorde solnedgången magiskt vacker ^^

Nu skrattar pappa, tydligen var Wild Kids roligt.

Vet inte riktigt när vi åker imorgon, förmodligen vid 9-10. Det är ca fyra timmar kvar till Sälen och vi får inte vår stuga förrän 14.00. Nu ska jag ringa mamma och säga att vi har överlevt ^^

Ciaociao!
// Z


Hit me baby!
Postat av: Sara

SV: tack för din kommentar, jag gillar dina kommentarer så otroligt mycket, dom är alltid så kloka! Jag har ganska lätt för att gå upp i vikt, men jättesvårt för att gå ner i vikt! Och när jag inte går ner blir jag mer deprimerad och liksom skiter i det, om du förstår! :P

2009-02-14 @ 22:32:00
URL: http://novembersara.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0