Min TV-kväll

När jag är hemma brukar jag aldrig, och då menar jag aldrig, titta på tv. Senaste gången jag kollade på tv var... shit, jag kommer inte ihåg. Det var säkert ett par månader sen, när det gick någon film jag ville se. Jag föredrar datorn framför tv:n, hehe ^^

Men ikväll blir det TV a lot, kanske just för att jag är här uppe i Sälen på semester. Då brukar man göra saker annorlunda. Såhär ser mitt tv-schema för kvällen ut:


Simpsons 19.00 - 20.30, kanal 6


Family Guy 20.30 - 21.00, kanal 6


House 21.00 - 22.00, kanal 4

Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Liene

sv: örhängen är kärlek det med:D aah, kommer ihåg när jag samlade massor, men numera vill jag köpe även andra smycken, dock använder jag örhängen mer på sommaren.

Bra program där!

2009-02-17 @ 20:04:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0