Milda russin, hon gråter i sidled!

Japp, det var Chrissy som stod för det förra inlägget. Nu dödade jag hela hennes mystik, mohaha xD Hon har precis stuckit hem och jag borde verkligen gå och lägga mig, måste plugga imorgon... frågan är bara om någon av de sakerna kommer bli av. Shit! Jag saknar verkligen nästan all form av självdisciplin.

Chrissy fick lyssna på en hel del svammel från mig ikväll, fattar helt ärligt inte hur hon står ut xD Jag bara babblar och hon bara lyssnar och analyserar, ibland känns det som om hela vår vänskap bygger på att jag älskar att prata om mig själv och hon är precis tvärtom xD Fast så är det nog inte :P


God Gave Rock And Roll To You <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0