Lindvallen, Sälen

Mitt mobila bredband har bestämt sig för att reta gallfeber på mig genom att gå ner till modemhastighet, så hur mycket jag än vill det går det inte att få in några bilder i det här inlägget heller. Blä.

Men vi är uppe i Sälen nu, yaay :D Har provåkt backarna lite i eftermiddags, och imorgon bitti kommer vi stå och hänga på låset till liftarna 9.00... eller kanske i alla fall xD

Har sett massa snyggingar också ;D I kassan på Ica satt det en riktig vilja-ta-hem-och-bädda-ner-och-ta-hand-om-sötis med världens blåaste ögon ^^ Sen har jag sett en riktig Oh-My-God-Jag-Får-Hjärtklappning-Och-Svimmar-snygging, samt en nörd som är sååå söt och dessutom bor i stugan bredvid vår ;)

Nu ska jag nanna kudden =)

G'night!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0