Jag sörjer heels


Från Asos

Jag vet att det här kommer låta som en supespoiled sak att säga, men jag sörjer faktiskt heels. Jag är förbjuden att gå i klackar, jag KAN inte gå i klackar. Eller tja, rent tekniskt kan jag det, men mina fötter och ben gillar det inte. Så jag får inte. Jag är begränsad till platta skor med hård sula, och dessutom med inlägg i. Dyrt, dyrt, vetefan hur det ska gå när mamma och pappa inte betalar det längre någon gång i framtiden.

VARFÖR måste mina fötter vara så fucked up att jag inte kan gå iden sorts skor jag älskar mest? Det finns ju så otroligt många snygga heels och varje gång jag ser ett par jag vill ha (eller fyra, som de här ovan) så blir jag så jäkla arg på mig själv och på mina dumma, dumma, fötter som alltid har vartit weird.

Det jag oroar mig mest för nu är hur tusan jag ska kunna hitta ett par vårskor som uppfyllar kraven för mina fötter, för att inte tala om sommarskor! Jag får spader. Jag VILL inte ha det såhär! Jag vill ha normala fötter och kunna gå i vilka skor jag vill!

Hating her feet,
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0