Jag är bra på att...

Hittade ett "Jag är bra på att..."-inlägg på Elsa Billgrens blogg och tänkte att ett sånt inlägg passar bra idag, när jag är glad för att det är helg och för en sak i skolan som jag ska berätta om sen =)

Jag är bra på att:

Citera exakt ur texter jag har läst eller hört (Chrissy kallar det fotografiskt minne)

Matcha kläder

Kladda med mascaran

Lita på folk

Komma upp ur sängen på morgonen

Duscha i nästan skållhett vatten

Skratta som en galning åt absolut ingenting

Roa mina vänner genom att snubbla eller bara allmänt göra bort mig

Engelska

Skriva

Duka

Få nagellack utanför naglarna när jag målar dem

Spilla sylt när jag äter cornflakes

Komma ihåg salarna vi ska vara i på schemat

Passa tider

Ställa för höga krav på mig själv

Få godis att försvinna

Bli förälskad bara sådär, pang bom!

Sminka mig med vänster hand, trots att jag är högerhänt

Oroa mig för mycket för onödiga saker

Vara extremt barnslig när jag är med vissa personer

Baka Holländsk chokladkaka



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0