Folk gillar rutigt

Ligger här och känner mig som en stor hög med deg. Så jäkla trött! Lägger typ ner huvudet och vilar mellan varje mening jag skriver, jobbigt att hålla det uppe xD Ändå har jag bara åkt på förmiddagen idag! Orkade verkligen inte åka ut efter lunch igen. Snacka om att man är otränad :P

Ramlat tre gånger idag, hehe ^^ Gjorde världens vurpa i Kalle och tappade ena skidan, skills xD Och så har jag sett 6 personer som har exakt likadana skidbyxor som jag, och två av fallen var hela skidoutfiten densamma. Värst vad folk ska härmas...

Vi ska beställa hem pizza ikväll, vi skulle egentligen ha gått till Faster Majkens Sylta men ingen av oss orkar det.

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0