Anonym bloggare... Mystiskt, va?

"Skriv vad som helst", säger hon. Och det går inte att skriva på det här jävla tangentbordet!

Japp, jag upprerpar allting jag säger just nu. Just det.

Whoops!

För tillfället är jag mojsig i huvudet (yeah - I said it), så... ja. Förvänta er inga Platon-skrifter.


SE "A BIT OF FRY AND LAURIE" OCH MONTY PYTHON!

Over and out.

Z (som hon envisas att kalla sig, jag föredrar Svetlana) har schema för vilka teckenstilar hon ska använda på bilddagboken för varje dag. Truth revealed.

'Milda russin, hon gråter i sidled!"

Hit me baby!
Postat av: Liv

Jag älskar a Bit of Fry and Laurie, Stephen Fry borde bli adlad. Det finns till och med en lista på internet man kan skriva på för att se till att han blir det ^^

2009-02-28 @ 13:59:20
URL: http://livnilsson.blogspot.com/
Postat av: C

ÄLSKAR Stephen Fry, den sidan kommer jag leta rätt på med en gång! Tack!

2009-02-28 @ 21:19:26

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0