Ungefär vad mitt huvud klarar av just nu

Asså jag är trött och har skallen full av plugg, orkar inte skriva så mycket. Ni får glo på lite bilder istället xD


Idag var det UF på Katte, köpte dessa ansiktsmaster av Mika, Madde och Jessica. 3 för 30:-, najs asså ^^


Min favoritängel of 'em all, handmålad av farmor. Den här har varit med från början, blivit tappad i golvet två gånger men aldrig visat minsta tecken på att gå sönder. Kärlek <3


Nummer 2 i rangordningen. Den här gav favoriten en rejäl match när den kom in i bilden för några år sedan, men rådde inte riktigt på den. Dock har den hedersplatsen bredvid favvisen :D


The odd ones out, mina féer som får vara med änglarna bara för att jag är så snäll (a)


// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0