OMG!

Okej. Så, imorgon är jag ledig, och på kvällen ska jag och mamma gå på restaurang T-bone i Malmö med en av hennes kunder, det amerikanska företaget The Duffy Agency. Ska bli najs att prata engelska en hel kväll (fast vissa av de anställda kan såklart svenska). Jag fick i uppgift att ta reda på hur vi kunde ta oss dit med buss, och medan jag höll på med detta ärofyllda uppdrag upptäckte jag en redigt tuff sak.

Ni som har använt Google Earth i hyfsad utsträckning vet säkert att man kan 'gå' på gatorna av större städer, typ New York etc. Och då menar jag inte bara 3D-vyn, utan det som heter Gatuvy. Gå in och kolla själva, ni har säkert sett det nån gång annars hittar ni det. Men jag ska försöka komma till saken nu xD

När jag kommit till T-bone's hemsida hittade jag den här länken. Och snacka om att min haka träffade golvet. Är jag sen med att de har gjort det (och fan så mycket bättre!) i hitta.se också? Om det är jag som är sen med det får ni ursäkta men fan vad coolt att ha det här också :D Och inte bara Malmö utan även Stockholm, Gbg, Hbg och några till. Och såklart Lund! Kolla, här och här är Katte!


Och jag fattar FAN inte hur de bär sig åt :O


// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0