Näh. Helt enkelt.

Jag är helt enkelt inte på blogghumör idag xD Jag är inte arg eller ledsen eller nåt, jag är bara... inte på humör :P Är tillbaka på Dragon Age igen, kände redan när jag började spela Sims igår att det inte kändes rätt. Man ska aldrig tvinga sig att spela ett spel, när jag känner att jag vill spela Sims så kommer jag spela Sims xD

Mam och pap åker till landet imorgon bitti och blir borta till den 30:e eller 31:e. Imorgon blir det städning av huset för mig, på måndag kommer gänget hit och på tisdag ska jag och Chrissy se Avatar :D Den övriga tiden blir det PROJEKTARBETE! Uuuh, bara ordet...

Åh. Och jag älskar min nya mobil. Nästan mer än min Ed Hardy-tröja. Har jag sagt det? :D


PUSS <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0