Mina favoriter

Ja, bloggar då alltså. Tyckte det var på tiden att jag kom till skott med ett sånt här inlägg xD


Allt Utom Räkor
Den här tjejen har precis min sorts humor, och är definitivt tronarvingen till allas vår humordrottning Egoina. Bjuder på sig själv hela tiden utat att det blir fånigt, utan bara på ett klockrent sätt. Vi gillar!


Calle Schulman
Ibland har jag svårt att komma på exakt vad det är jag gillar med honom. Han är skön helt enkelt. Bjuder också på sig själv. Ibland kan han vara tråkig men gudlkornen finns där hela tiden.


Egoina
Behöver väl knappast någon närmare presentation? Har du missat henne så har du missat en av de bästa storbloggarna. Och därmed pasta.


Emil
Den här snubben har ett flertal gånger fått mig att vrida mig av skratt. Räcker inte det som motivering till varför han kvalar in på listan?


Falsksanning
Gillar du skvaller FÅR du inte missa den här bloggen. Avgjort den bästa, till och med storbloggarna själva säger det. Både Amir, Dessie och Paow (och Kissie?) har länkat till den ett flertal gånger.


Nimrod
Ja, han är ett psycho och nej, den här bloggen passar nog inte för alla. Men jag älskar den, den faschinerar mig. Give it a try! Ingen som tvingar dig att komma tillbaka.


Skitrichard
Lite dålig på att uppdatera, men när han väl gör det är inläggen bara så underbara. Läs. Det är en order.

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0