MEN KOM DÅ

Men shit, det var ett jädra tempel till att vara omständigt då! Nästan värre än the Fade... fast nä. Inget är värre än the Fade xD Har fightats igenom otaliga salar och gångar med 'småfiender' och undrar ständigt: 'Jaha, kommer man nånvart nångång kanske?' xD

Och nu har gångarna delat sig. HATAR DET!

Fast jag älskar det ändå (a) Och jag älskar att fightas också, fastän jag klagar. Min huvudkaraktär och Alistair går i närstrid, medan Wynne och Morrigan står på avstånd och kör Winter's Grasp, Drain Life och annat sånt mysigt. Och healar såklart :D Fast det är klart, när man har slagits mot samma sorts fiender tjugo gånger så blir det lite... jah xD

Men nu ska jag sova. Mamma bad mig fan att inte sitta uppe så sent idag, and look at the time xD Jag är illa (a) Och sjukt trött är jag, stavar fan fel hela tiden! Så det är nog bäst att nanna kudden nu. Vi hörs imorgon lovahs ;)



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0