En lista

Jag vet att förmodligen ingen utom jag är intresserad av det här men det skiter jag i, för det är MIN blogg och därmed pasta xD Måste bestämma mig för om jag ska kolla på The Reader eller spela Dragon Age, så jag gör den här så länge :P

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julavslutning, duuh? :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en fakking stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på exakt samma ställe som jag gör nu, möjligtvis hade jag nåt annat uppe på skärmen xD
Det sista du sa högt: Om det räknas så snyftade jag högt i slutet på filmen jag såg (a)
Det senaste någon sa till dig: Jadu, vafan sa pappa i telefonen? Minns inte xD
Vad har du druckit idag: Vatten och solhavre
Vad var det senaste du åt: Clementin eller lussebulle, minns fan inte det heller!
Vad var det senaste du köpte: Scones på E-house
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Möööörkt och kaaaaallt och lätt snöfall xD
Godaste glassmaken: Åh men gud, påminn mig inte… nej, jag ska inte vara en whiny bitch xD Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njah. Jag tror definitivt på attraktion och möjligtvis kåtslag vid första ögonkastet xD Sen att snubben KAN vara the love of your life är ju en annan sak
Sover du tungt: Hmm, vet fan inte. Ganska så :P
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan, men det händer
Trivs du med ditt jobb: Hard to say, since I don’t have one?
Favoritklädsel: Beror på om du menar det jag trivs bäst i eller det jag tycker är snyggast? Det jag trivs bäst i är min ’standardklädsel’; svarta leggings, långt linne och nitbältet. Det jag tycker är snyggast är dock kjol med midjebälte och nån top. So there :D
Favoritlåt just nu: Michelle Branch - Breathe
Vad ser du om du tittar till höger: Min vägg och min kamera
Vad gör dig glad just nu: Att det är lov, att det snart är jul och att jag har en skål cashewnötter bredvid mig :D
Vad ska du göra härnäst: Det är ju det jag inte riktigt har bestämt än xD
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött. Det-är-lov-slapp.
Kläder just nu: Myskläder
Sommarplaner: Oj shit… ingen aning :P Njuta av att vara student? :D
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nope, jag är inte särskilt musikalisk av mig xD Jag bara gillar att sjunga… falskt (a)
Morgon eller nattmänniska: Säg hej till nattramlaren!
Vad är viktigast för dig: Oj… det är ju så mycket som är viktigt. Mina vänner är viktiga för mig, att de finns där när jag behöver dem. Och för mig är det viktigt att finnas för dem också <3
Är du kittlig: INSANELY!
Snarkar du: Nawp :P
Stjärntecken: Fishy! BLUBB
Äckligaste insekten: BIN OCH GETINGAR! Asså seriöst döööö, jag hatar dem, jag är skiträdd för dem!
Längtar du mest efter just nu: Julafton! Och STUDENTEN! :D



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0