"You're the only human being I know who snores when he's awake."

Hej svejs i lingoskogen! Minneskortet vill fortfarande inte sammarbeta, och inte det mobila bredbandet heller. Man får verkligen lirka det idag xD

Idag har vi gått längs muren och jag har tagit ungefär tusen bilder som antagligen inte är intressanta för någon att titta på xD Ni kan ju vara glada att ni inte behöver titta på dem förrän jag kommer hem!

Att gå längs muren gick faktiskt rätt snabbt, och när vi var klara åt vi lunch på nån restaurang. Sen gick mam och pap på nåt håll och jag gick ut till piren och var där i fyra timmar tror jag. Klättra på stenar, vetni :D Jag måste vara till hälften bergsget... Och titta på båtarna och lyssna på bra musik på poden... it's the life;)

Halv sju ikväll har vi bokat bord på en restaurang som jag inte minns vad den hette. Men det blir nog bra med det. Nu ska jag se om jag kan lirka det här bredbandet till att ladda en film på watch-movies-links.net åt mig (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0