We're going to a wedding!

Shu på er! Varit vaken i nästan en timme, shit det var längesen jag gick upp så tidigt som halv tio xD Har käkat frukost och håller på att packa det sista inför Gotland på söndag. Vi kommer ju hem sent inatt och åker tidigt imorgon bitti, så det lär knappast bli tid att packa färdigt då.

På något sätt gillar jag den här 'packa färdigt'-känslan i huset. Alla går omkring och letar upp saker, tittar på listor för att komma ihåg allt och frågar varandra: 'Har du packat ner det? Och det?'. Det är mysigt på något vis ^^

Nu måste jag leta upp min nagelrensare och fortsätta packa min BeautyBox. Vet inte om jag hinner blogga igen innan vi sticker till Falsterbo vid halv ett, men i så fall lovar jag att jag ska blogga från minidatorn imorgon när vi är på väg :D



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0