Mupp. Rubriktorka. Mupp.

Hej på er! Den här dagen har faktiskt inte varit så jätteseg, även om vi har haft fem lektioner :P Inga hålor idag, då känns det som det går fortare. Gilla :D

Först hade vi historia C, och äntligen har jag och Chrissy fått en kurs tillsammans xD Man tycker att vi åtminstone borde haft någon innan, men nepp. Nu får hon dock dras med mig igen (a) Vi diskuterade källkritik och lite sånt, en del av det visste jag redan. Men men.

På 10-rasten var jag, Koffe och Johannes extremt faschinerade av Jacks nya applikationer till iPhonen, och efter det hade vi psykologi. Vi brainstormade om saker inom psykologi (fobier, känslor, psykiska sjukdomar, beteende etc. etc.) och så gick hon igenom det första av de fem perspektiven på psykologi. Nu när jag skriver det låter det fruktansvärt tråkigt. Fast det var det inte.

Direkt efter det (och jag menar det, vi slutar 11.00 och börjar 11.00!) så hade jag engelska c, vi har fan en hel bok som bara är förberedelse för CAE (Cambridge nånting nånting of Advanced English). Jag förväntar mig C-kursen bli svårare och mycket mer krävande än B-kursen, but hey, I Love English! :D

Sen var det mat och vi var flummiga. VÄLDIGT flummiga. Jag skrattade så jag inte fick luft! Fyfan vad vi är bäst! xD Och sen gick jag och klippte mig och det gick snabbt och smidigt, in och ut på 20 min ^^

Religion, lite introduktion och bla bla och sen skulle vi göra det jag hatar mest; vi skulle sitta i grupper och planera hur VI skulle vilja lägga upp undervisningen. Och naturligtvis måste vi ta hänsyn till kursmålen och att vi ska läsa alla fem världsreligioner och bla bla bla... hatar kärringen.

Och sen kinesiska och det var rätt flummigt det med, som vanligt xD


Nyklippt :D

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0