Tidigt i säng

The Longest Journey kraschade IGEN. Jag skulle visserligen kunna ladda ner och installera en patch eller två men det orkar jag inte (a) Tur att:
1. Jag sparar ofta
2. Det går snabbt att starta

Men nu pallar jag inte mer, April får snacka med kaptenen imorgon. Mitt trötta huvud orkar inte ta in mer info om mysko varelser. Mina ögon håller på att falla ihop, och att jag sen lyssnar på lugn klassisk musik gör ju inte saken bättre xD Ska faktiskt hoppa i säng snart, trots att jag har sovmorgon imorgon, och försöka sova bort ännu lite mer av de dumma bakterierna. Jag vill ju bli frisk, frisk som en fisk! Ska sleva i mig lite mer Dofilus innan jag knyter mig också.


Jag gillar mina ben i jeansleggings, lev med det ;) Texten är från en megabra låt av Meat Loaf.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0