Raukar

Tjena från en väldigt trött Z! Idag körde vi och tittade/klättrade på raukar, och jag ska säga er en sak; jag skulle kunna klättra på raukar forever xD Jag älskar att klättra, som jag kanske nämnde igår också. Men raukar är ju snäppet vassare än pirstenar ;)

Mamma fick ta hand om min Nikon när jag hoppade mellan raukarna så nu finns det massor av bilder på en klättrande Z xD Ni ska få se dem när jag kommer hem. Ikväll blir det middag hemma, vi är för trötta för att gå på restaurang och det regnar.

Och så har vi köpt chocolate chip cookies :D Nu ska jag kolla på film.



// Z

Hit me baby!
Postat av: em

hej! Har du hittat på något kul ikväll? :)

2009-08-12 @ 00:00:33
URL: http://emelojs.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0