På fastlandet igen

Yo! I skrivandes stund kör vi precis av färjan från Gotland, och mamma sa precis: Så var vi i Sverige igen! Hon var dock inte riktigt seriös... tror jag xD

Jag är trött som tusan, tjugo i sex imorse väcktes man av en knackning på dörren och orden: Åsa, nu är klockan 5:40! Inte precis de orden en tonåring längtar efter att höra en lördagsmorgon xD

Nu skiner solen rätt på skärmen så det är jättesvårt att se vad jag skriver xD Väldans vad mycket xD jag skriver. Det är Challes fel xD

Nu ska vi köra på E22:an mot Kalmar. Nån gång efter lunch ska jag ringa Chrissy och prata om ikväll. Nu ska jag lyssna på musik ;) Puss mina snyggingar :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0