Något mer mänsklig nu

Har tagit en dusch nu och snart ska jag försöka få i mig lite mat. Mår lite bättre nu, men det betyder inte att jag inte kommer må skit igen efter jag har ätit.

Men men, nu försöker vi bortse från det! :D Det är fint väder och det är sommar, och solen skiner även om jag mår skit. Ikväll ska jag titta på film och äta glass med familjen, och resten av veckan ser ut såhär:

- Torsdag: Körlektion och boka tid hos frissan
- Fredag: Kanske vara med Chrissy?
- Lördag: Bröllop
- Söndag: Gotland!

Vi skulle egentligen varit på Gotland till den 16:e MEN: För en stund sen fick jag mail från Jonniboy att han ska ha partaj den 15:e, och mina päron gick med på att vi kör hem på lördag morgon istället för söndag så att jag kan vara med på det! :D Är de bäst eller är de bäst?

Nu: Mat! Vad det blir för nånting vet jag inte, förmodligen något weird xD


När vi är på Gotland ska vi bo mitt i Visby :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0