My peanut!

Ännu en aktiv dag med mer klättrande, både på raukar och vanliga klippor. Man får verkligen motion om dagarna här, men så mycket onyttigheter som jag trycker i mig lär det gå jämnt ut ändå xD

Idag har vi varit i Hoburg och sedan på nåt annat ställe som också började på H, men jag har glömt vad det hette. Båda ställena låg på södra Gotland iaf. Så det har blivit en hel del bilåkande också :P Det blir middag hemma ikväll också, vi är rätt slut alla tre!

Jag vet att det är lite trist med inlägg utan bilder, men jag råder tyvärr inte över datorn och minneskortet så pass mycket att jag kan få dem att sammarbeta :/

Saknar er där hemma ^^ Puss :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0