Mundayzzz

Alltså. Jag är SÄMST på att uppdatera! De senaste veckorna har mitt bloggande varit under all kritik. Fyfan, jag förtjänar smisk!

Det blev lite ändrade planer idag, det körde ihop sig för Claudia så hon kunde inte komma idag. Så jag hojade iväg till Diane istället och kollade på hennes teckningar och snackade business. Imorgon ska jag gå på stan med Coco och kolla på hennes teckningar och snacka business. Allt går att lösa :D

Just nu sitter jag och har ont i magen och föräldrarna är ute och handlar (jag tror de handlar bröllops-ouftit till pappa, för när jag ringde innan sa mamma att han höll på att välja slips). Vi ska ju på bröllop på lördag :D Och på söndag åker vi till Gotland och blir borta en vecka. Prima skinka jepp jepp!

Nu ska jag sluta vara weird och sura för att det regnar =(


Åh, förresten. Jag väckte Diane när jag ringde henne kvart över ett. Förlåt, var bara tvungen att säga det (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0