Man hör 'sommarfräsch' hela tiden, men 'sommarofräsch' då?

Pappa har precis åkt upp till landet, mamma har ju varit där sen tisdag så nu är jag Queen Of The House i ett par dagar. Gött som fan :D Ska snart sticka iväg och handla lite, jag ser ut som Frankensteins morsa men jag orkar inte. På sommaren orkar man inte bry sig lika mycket. Jag är smutsig i håret och osminkad, men vafan jag ska ju bara till ICA!

Att jag sen inte visar mig i skolan utan smink är en annan sak, så kom inte och snacka dubbelmoral xD



Ciao!

// Z

Hit me baby!
Postat av: Yemmas

Vilken blogg tycker du anses vara en "stor blogg"?

2009-08-02 @ 00:24:15
URL: http://yemmas.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0