Kunde vart värre

Hallå. Precis innan jag stack iväg till bussen i förmiddags kom jag på att jag inte hade två lektioner idag som jag hade trott, utan bara en! xD Historian är ju inställd hela veckan för vår grupp, det hade jag totalt glömt. Så jag hade bara engelska C idag, men innan dess umgicks jag lite med Mika, Coco och Åsa L. Vi flummade i omklädningsrummet xD <3

Imorgon blir det också bara en lektion, psykologi. Ljus & Mörker är inställt, franskan är inställd, och som sagt är även historian inställd. Illa egentligen xD Fast jag har körlektion direkt efter psykologin, så frestelsen att skolka blir lite mindre (a)

Att göra idag:
- Läsa
Candide
- Läsa psykologiläxan
- Maila till ett företag i frankrike (fråga inte)
- Övningsköra

Yepyep. Kul på hjul.



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0