Jag tror jag drömde om Mr. Bean? o.O

Väcktes av ambulanssirener vid halv elva, inte det vanligaste sättet precis. Hoppas det inte är nån man känner som har stuckit handen i diskmaskinen och skurit av pulsådern på en kniv eller nåt. Sånt händer, vet ni o.O Hundra personer per år dör av det. När jag fick veta det blev jag plötsligt väldigt glad över att vi inte har diskmaskin xD

Men nog om det. Har precis duschat och strax ska jag gå och sätta på mig ansiktet. Sen ska jag hämta klänningen från kemtvätten och vid ett ska jag ta bussen in till Malmö med Chrissy. Hon hittar inte i Malmö och jag hittar inte i Malmö, ska vi betta om att vi går vilse? Patrice, bäst du har mobilen och Malmökartan redo xD

Åh. Jag kanske ska få i mig lite mat också. Juste :D



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0