Jag ska då alltid hitta de bästa tidpunkterna att må dåligt på

Gåmårrån mina tards! Väckarklockan ringde 8:01 (fråga inte varför just 01) och jag stängde av den (har nog inte snoozat sen mellanstadiet) och trodde bara jag låg och drog mig lite, men nästa gång jag kollade var klockan 8:43. Ups xD Tur att jag inte har bråttom i alla fall. Uppropet börjar inte förrän 14:00.

Men jag mår fortfarande dåligt. Har ont i magen, mår illa, har nån konstig huvudvärk. Huvudet känns jättetungt och 'dovt'. Inget av det här är särskilt mycket, men det känns ändå. Några skulle kanske påstå att jag är nervös inför skolstarten och det är därför, men det här är ett helt annat sorts ont och illamående än jag är van vid. Jag blir fan rädd :S

Jag mår inte så bra i magen, om man säger så, så jag skulle tippa att det är nåt jag har ätit. Och om det är det så vet jag vad det är, men jag vet inte VARFÖR det är just det. Fattade ni det där? xD Hoppas det. Men jag mår INTE roligt alltså =(



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0