Jag har vita ränder på fingrar och handleder efter mina ringar och armband

Haj mina psykopater! Idag är det varmt här på Gotland ska ni veta, VÄLDIGT varmt! FÖR varmt! HUVUDVÄRKS-varmt!

Eh. Ja o.O

Semestern här börjar så smått närma sig slutet, vi åker hem tidigt lördag morgon. Och då menar jag tidigt. Båten går 07:20, och vi måste vara vid hamnen ca 06:45, vilket betyder att jag måste gå upp, tja, klockan sex typ? Bra träning inför skolstarten om, hu... EN VECKA!

Maddafakka. Sista sommarlovet i gymnasiet är snart slut! Vi börjar trean om en vecka!

Nu flippar jag snart ut här alltså. Måste tänka på nåt annat... Jag kan ju säga att jag är jätteglad för att jag har fått ett UV-filter till min Nikon av pappa :D Nu slipper de lila blommorna bli blåa när jag fotar dem, förhoppningsvis ;)



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0