In The Hall Of The Mountain King

Ah. Fick leta en liten stund för att hitta 'I Bergakungens Sal' på Spotify. Visste ju inte vad den heter på engelska och inte heller vem som hade gjort den. Det tog längre tid än det borde ha gjort innan jag kom att tänka på Google (a)

Låg och läste i min säng innan. När jag tittade upp mot väggen såg jag en MEGA-spindel. Tre meter mellan ögonen. Eller åtminstone tre cm långa ben. Det är lite konstigt egentligen, det är ju 'meningen' att tjejer ska vara rädda för spindlar och yadayada. Men jag återvände till min bok, kollade bara uppåt ibland så att han inte smet iväg. När jag hade läst klart kapitlet tog jag ett glas och ett pappersark, fångade den jäkeln och släppte ut honom i trädgården.

Jag har inget emot spindlar... bara de inte är mig! Uuh xD

Nu måste jag diska.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0