I'm on my way

Good morning y'all! Sitter i bilen på väg till Gotland nu, har varit uppe sen halv åtta och har fortfarande inte riktigt kommit ur sömnen xD Sitter och skriver från pappas minidator, den är en av två datorer som följer med på resan. Är man ett barn av 90-talet va? (a)

Gårdagens bröllop var mycket trevligt och jag har massor av bilder som väntar i min Nikon. Dock kommer jag inte göra ett försök att ladda upp dem förrän ikväll när vi är i huset vi ska bo i; den här saken klarar bara en timme utan laddning och det mobila bredbandet är något opålitligt xD Ding! Dagens I-landsproblem.

Det blev en hel del vin igår, men konsekvenserna idag är inte så farliga. Lite huvudvärk bara, men hallå? Vitt vin, rött vin och bubbel i flera omgångar, perfekta receptet för huvudvärk eller vad? Och så har jag whiskeyröst också, men var det har kommit ifrån vet jag inte för nån whiskey har jag minsann inte druckit :P

Nä, nu börjar jag få ont i nacken xD Ska fly in i musiken med min älskade iPod ;) Later, ska försöka blogga från båten.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0