I övermorgon är det dags igen!

Nyduschad och sånt... måste komma i säng i hyfsad tid ikväll, ska vara hos frissan halv ett imorgon och ska ta bussen halv tolv. Men jag ska gå upp tidigare än jag behöver, måste ju förbereda inför att gå upp 06:20 på fredag... hu!

Men fastän jag inte ser fram emot de tidiga morgnarna (vem gör det liksom?!) så ser jag ändå fram emot skolstarten ganska mycket. Jag gillar rutiner, gillar när mina dagar är utstakade framför mig och jag vet vad jag ska göra och vad som väntar. Jag nämnde väl häromdagen att jag inte gillar överraskningar, gillar när allt är planerat? Just därför gillar jag skolan på det sättet, för skolan = rutiner.

Och så vill jag naturligtvis träffa gänget igen, saknar er! Coco, Mika, Jack, Koffe... the lot :D Ni är wünderbara <3


CÅM <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0