Hade min datorstol varit unset bekvämare så hade jag somnat i den på fläcken

Jag är väldigt trött, så jag fattar inte vad jag sitter här och hänger för xD Har saker att göra imorgon, t.ex. ringa det där fucking bolagsverket... usch, det märks att jag är hungrig nu. Jag tror jag ska ta ett kex. Eller två. Eller tre. Om nu inte päronen har tagit med sig dem upp till landet? o.O

Nu ska jag bara försöka njuta av de sista dagarna innan plugget börjar. På tisdag ska jag hämta mitt busskort (helvete, jag behöver en bild till det också...) och på onsdag ska jag klippa mig, dock inte färga för det hade han inte tid till. Skulle behövt det men aja, sånt är livet xD

T R Ö T T ! ! !

Don't let the bedbugs bite :*


Yer mateys and a pardey, that's the good life ^^ <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0