Gotland dag 2 - Promenad längs muren och första besöket på piren


Idag skulle vi göra det obligatoriska - gå längs muren. Visby by morning.


Torn! :D


Kanske lite svårt om man inte var där, men ser ni hur allt det moderna bara kommer pang bom så fort man kommer utanför muren? När jag tog denna bild var det en massa gamla fina hus bakom mig, i Visbys innerstad alltså. Och så fort muren tog slut byttes gatstenen och rosorna mot asfalt och Nissan xD


Domkyrkans torn ovanför hustaken. Mamma tyckte det påminde om Hogwarts xD


Självklart?


Mediterranean-style!


Vackert. Min favoritplats längs muren.


Z på en sten. Helt enkelt :D


Såklart skulle jag klättra upp på murfanskapet också. Nice view!


I ett torn man kunde gå upp i


Havet


M/S Gotland och Z


Snart är vi tillbaka vid utgångsläget. Fin fontän ^^


Såhär stökigt kan Zambina göra ett rum på endast en dag xD


Gick ner till hamnen. Maffig båt alltså! xD


Jag. Älskar. Att. Klättra. På. Pirstenar! :D


<3


Mitt favoritställe på Gotland <3


Incoming!


På kvällen blev det middag på nån restaurang jag har glömt namnet på. Kött, potatis och bernaisesås ofc ;D


// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0